Monday, September 26, 2011

ေမာင္နဲ႕က်မ...

ဟုတ္ကဲ့..ေခါင္းစဥ္ျမင္ျပီး “ဖ်ား”သြားၾကျပီမႈတ္လား?

ဆက္လက္ရႈစားအားေပးေတာ္မူၾကဖို႕ ေမတၱာရပ္ခံပါရေစ။ :D




ေမာင္..

အဲဒီေန႔က က်မဘ၀အတြက္ အေပ်ာ္ဆံုးေန႔ေလးေပါ့.....က်မ အခ်စ္ေတြကို

ရွာေဖြေတြ႔ရွိတဲ့ေန႔ လို႔ ေျပာရင္မမွားဘူးေပါ့.....မွတ္မိ

ပါေသးတယ္။ စိုင္းစိုင္းသီခ်င္းထဲကလို အဲဒီေန႔က မိုးမရြာဘူး။...

သူ...က်မတို႔ ေက်ာင္းကို စေျပာင္းလာတဲ့ေန႔ေလးေပါ့.....။

အဲဒီေန႔က သူအကီ်ၤအျဖဴေလးကို

၀တ္ထားတာေလးကနိုင္းနိိုင္းတို႔သန္႔သလို ေခ်ာသလိုသူက

သန္႔သန္႔ေခ်ာ ေခ်ာေလးနဲ႔မို႕က်မရင္ထဲ“ဟတ္ထိ”သြားရတာေပါ့။

က်မနဲ႔ကေမဂ်ာပါတူတာဆိုေတာ့တက္ရတဲ့အခန္းခ်င္း လည္းတူတယ္။

က်မေလဆရာေတြစာသင္ခ်ိန္မွာေတာင္သူ႔ကိုေငးၾကည့္ရင္းရင္ထဲတိုးတိုးခ်စ္လာရသူပါ....။ သူကေတာ့က်မကိုရွိတယ္လို႔ေတာင္မထင္ဘူး။က်မကိုမွမဟုတ္ပါဘူး။ဘယ္မိန္းကေလးကိုမွရွိတယ္လို႔ မထင္တာ။ က်မ လည္း ဒါေလးကိုပဲ ခ်စ္ေနရတာ။

သူ႔ကိုေလ...

တျခားေမဂ်ာက ေကာင္မေလးေတြကေတာင္ လာလာေၾကာင္ ၾကေသး တယ္။ ေျမြေျမြခ်င္း ဆိုေတာ့ ေျချမင္ တာေပါ့။ သူတို႔က လည္း က်မရင္ထဲက ေမာင္ရဲ႔အခ်စ္ကို လိုခ်င္ေန ၾကတာ ေလ...က်မ မသိဘူးမ်ား ထင္ေနၾကလား။ က်မလက္ဦးမွကိုျဖစ္မွာေပါ့။ က်မ ဘယ္လိုလုပ္ ရမလဲ။ အင္း...ေရလာေျမာင္းေပးရမွာ ေပါ့။ မိန္းကေလးတန္မဲ့သူ႔ကိုေရလာေျမာင္း ေပးလုပ္မိပါတယ္။ ေန႔ခင္းဘက္ဆို သူထိုင္တဲ့ ကင္န္တင္းရဲ႔ သူ႔အေရွ႔ စား ပြဲ ၀ိုင္းမွာထိုင္ သူ႔မ်က္နွာ ေလးကို ေငးၾကည့္။ ဒါက်မေန႔စဥ္လုပ္ေနၾက လုပ္ငန္းစဥ္ေလးေပမယ့္ သူကေတာ့ သတိထားမိပံုကို မေပၚပါဘူး။ဒီလိုနဲ႔ စာသင္နွစ္ တစ္နွစ္ကုန္ခါနီးေတာ့မယ္။ အေျခအေနက တိုးတက္လာမွဳကို မရွိဘူး။

က်မခ်စ္ရတဲ့ ေမာင္ေရ.....ေမာင့္မွာ ခ်စ္တတ္တဲ့ ႏွလံုးသားေကာရွိရဲ႕လား။

ေမာင္..မိန္းကေလး ဘ၀ကိုေရာ အားမနာေတာ့ဘူးလား။ ေမာင့္ကိုခ်စ္တယ္ ေမာင္ရယ္။

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္ရယ္...ေမာင့္ရဲ႔အခ်စ္ကို က်မရမွ ျဖစ္လိမ့္မယ္။ ဒီေန႔ေက်ာင္းတက္ ရမွာ ေနာက္ ဆံုး ေန႔ေလ။ ဒီေန႔ေက်ာင္းတက္ျပီးသြားရင္ေနာက္ရက္ေတြစာေမးပြဲေျဖ၊ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ဆို ေတာ့ ေမာင့္ မ်က္ႏွာေလးကိုေတြ႔နိုင္ဖို႔ အတြက္ ေမာင့္အ ခ်စ္ကို က်မရမွျဖစ္ ေတာ့မယ္။ ေမာင္ဖြင့္မ ေျပာရင္ က်မ ေမာင့္ ကို ခ်စ္ပါ တယ္လို႔မိန္းကေလးတန္မယ့္လာေျပာေတာ့မယ္။

ေမာင္ေရ......

ရည္မွန္းခ်က္ကို အေကာင္အထည္ေဖၚဖို႔ ေမာင္...လာတတ္တဲ့ လမ္းကေလးကေန ေမာင့္ကို က်မ ေစာင့္ေန လိုက္ တယ္...ဒီေန႔ မွေမာင္ရယ္..ေနာက္က်လိုက္တာ.....လာပါေတာ့...

ဟာ...ဟိုမွာ..

ေမာင္လာေနျပီ...အရင္က ေမာင္လာရင္ေဘးမွာ အေဖၚတစ္ေယာက္ပါေနၾက။ အခု ကံၾကမၼာက ကိုယ့္ ဘက္ ကို လိုက္ေန လို႔လားမသိ။ ေမာင္တေယာက္တည္း။ေမာင္ေရ....ေမာင္ကို ခ်စ္တယ္...က်မ ဘယ္ လို ဖြင့္ေျပာ ရမွာလဲ၊ က်မတခုခုျဖစ္ေနဟန္ ေဆာင္လိုက္တယ္။

"ဟိတ္...တို႔ကို တစ္ခုကူညီပါလား"

ေမာင္..လွည့္ၾကည့္တယ္။က်မႏွလံုးသားေတြအရည္ေတြေပ်ာ္ကုန္ပါျပီ..ေမာင္ရယ္...ဒါေပမယ့္ ေမာင္က ဒီအတိုင္းပဲလွည့္ထြက္သြြားတယ္။ ေမာင္ရယ္...ရက္စက္လိုက္တာ....၊၊ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမာင့္ ကို က် မ ခ်စ္ေနေၾကာင္း ေမာင္ သိေအာင္ ဖြင့္ေျပာရမယ္။

"ေမွာင္" (မခို႕တရို႕နဲ႕ … :P)

အရဲစြန္႔ျပီး က်မလွမ္းေခၚလိုက္တယ္။ ေမာင္လွည့္ၾကည့္တယ္။ က်မ..ေမာင့္ကိုအျပံဳး တစ္ခု လက္ ေဆာင္ ေပး လိုက္တယ္။ ေမာင္...က်မ ကို ရက္ရက္စက္စက္စကားတခြန္းေျပာျပီး လွည့္ ထြက္သြား တယ္ ။ေမာင္ရယ္ ရက္စက္လိုက္တာ.....ေမာင္...လုပ္ရက္တယ္။ေမွာင္....ေမွာင္...က်မကို ဒီ လိုမ်ိဳး မေျပာသင့္ပါဘူး။

"ေက်ာင္းေနာက္က်ေနရတဲ့အထဲ ဒီအေျခာက္ကတစ္မ်ိဳး"

.........တဲ့

ဟင့္..ခုေတာ့ေမ့အခ်စ္ျမွားစူးျပီေပါ့ရွင္။

က်မေၾကကြဲစြာနဲ႕ေအာ္ဟစ္သီဆိုလိုက္ပါတယ္။

“ မလြမ္းရဲေသးဘူးေမွာင္ရယ္…ကုလားနဲ႕မထားခဲ့ပါနဲ႕….” ရယ္လို႕...။

:-)..... :-).....:-).....:-).....:-)



ရယ္ေမာျခင္းျဖင့္၊ဘ၀အေမာေတြ...ေျဖႏို္င္ၾကပါေစရွင္ :P

E-mail ပို႕ေပးတဲ့သူငယ္ခ်င္းကိုလည္းအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း..။

ခ်စ္ခင္စြာျဖင့္...

Image and video hosting by TinyPic

9 comments:

ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း) said...

တမီးစံေလးေရ ....တစ္ခုခုေတာ့လြဲေနသလားလို ့..
ရက္စြဲမ်ားမွားေနသလား........တမီးစံပို ့မွာ
စေနျဖစ္ေနတယ္..GMT Time Zone မွားေနသလား
တစ္ခ်က္စစ္ၾကည့္ကြာ..ခင္မင္ေလးစားလွ်က္..အိုဘစံ ဟက္ဟက္

jasmine(ေတာင္ၾကီး) said...

ေခါင္းစဥ္ၾကည္႔ျပီး၀မ္းသာသြားတာ
ဟငါ႔သူငယ္ခ်င္း သမန္စီးေတာ႔ကြ်တ္ျပီဆုိျပီး.....
ဟင္း စိတ္ညစ္ရပါလား...ဖတ္ၾကည္႔လုိက္ေတာ႔လဲ....
တစ္ကယ္ပဲအခ်စ္ျမားစူးတာေလား....
ျမားကသန္႔ရဲ့လားတရုတ္ကားတုိ႔ ကုီးရီးယားကားတုိ႔ထဲကလုိ
အဆိပ္ေတြလူးထားလားမသိဘူး
ေသခ်ာစစ္ပါအုန္း......
ခ်စ္တဲ႔ jasmine အာဘြား...

သမီးစံ said...

ဟုတ္..ဦးေမာင္..ေဆာတီး ျပင္လိုက္ျပီရွင့္ ေက်းေက်းပါ း))
ဂ်က္ ျမွားကသန္႕မသန္႕ က်ဳပ္လည္းသိဘူးေလေတာ္ း)
ပ်ားရည္လူးရင္လည္းလူးထားမွာေပါ့ ေအရယ္..ဟုတ္ဘူးလား ဟိဟိ
ေသေသခ်ာစစ္ၾကည့္လိုက္မယ္တိလား။
အာဘြား !

KMC@ခ်င္းေလး said...

ဟူးးးးးးးးးးးးးးးးးးေတာ္ေသးတာေပါ့။(တိန္..အေရးထဲ..:P)
အစ္မၾကီးေရ...က်ေနာ့္ပို႔စ္မွာအစ္မၾကီးကိုသက္သက္အေပ်ာ္
စထားတာေနာ္..စိတ္မဆိုးဘူးမလား?စိတ္ဆိုးတယ္ဆိုရင္ေတာ့
သိတယ္ေနာ္...အဟင္းဟင္းဟင္း.....:D ျမန္ျမန္စြံပါေစဗ်ာ။

မစိုး said...

တမီးစံ လာရယ္သြားတယ္။:D

GMT Time Zone ကိုဘယ္ဟာေရြးရလဲေျပာျပ။ မစိုးသိေသးဘူး။:(

ေတာက္ပၾကယ္စင္ said...

သူတုိ႔က အဲဒီလုိကို ခ်စ္တတ္တာေနာ္။ ေမာင့္အခ်စ္ျမားစူး...
မလြမ္းရဲေသးဘူး ေမရယ္...ကုလားမနဲ႔ မထားခဲ့ပါနဲ႔...သီခ်င္းဆိုျပတာေနာ္။ စိတ္မဆုိးေႀကး...ဒန္ တန္ တန္

သမီးစံ said...

စ.စမ္းဘာ ေမာင္ခ်င္းရယ္.ျမန္ျမန္စြံေစခ်င္တာ
ျမန္ျမန္စားခ်င္လို႕မႈတ္လား.ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္ း)
အစ္မစိုး(၃)မိနစ္ပဲေစာင့္ :P
စိတ္မဆိုးပါဘူးဘုန္းဘုန္းေတာက္ပရယ္.
မိုင္နာပါေနာ္ ဘုန္းဘုန္း းD
အားလုံးကိုခ်စ္ခင္စြာျဖင့္

လမင္းငယ္ said...

ဟဟဟ အခုမွဖတ္မိတယ္ ရယ္သြားတယ္
ဘာေၿပာရမလဲမသိလို ့:P

ko Nyein Htay said...

very good

Post a Comment

ေရးတတ္သလိုသာေရးသြားပါ၊အားမနာပါနဲ႕ းD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes